luftballonger.

Har kommit hem från skolan för inte alls länge sen, ett ekonomiprov, en matte och spanska lektion är vad vi har gjort idag. Hoppade på bussen med mina kära vänner innan jag sen vandrade hem. Sitter just för tillfället och kollar ut på alla luftballonger som flyger förbi, det ser så coolt ut! Hade också velat prova, är dock väldigt höjdrädd så jag tror inte att det hade varit så kul när jag väl var i luften hehe. Nu ska jag packa, käka ostkrokar och sen springa över till sjöpen för att sjunga! Sen ska jag ta bussen till byn. Imorgon sticker jag, Lina, Emma och Matilda ut och kör skoter om vädret tillåter, men det hoppas jag verkligen! Äsch, nu måste jag faktiskt skynda mig lite. Tror jag.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback