lesslessless.

Är sjukligt less på allt som har med skolan att göra! Vill bara spy. Vill ha lov. Vill sova. Vill träna. Vill köra skoter. Tog i alla fall en lång prommis med Lina och Sanna. Vände hem efter en timme eftersom jag var tvungen att ta tag i en jäkla massa plugg. Mamma hämtade upp mig och vi stack till kullen, tog med oss Annelie och Ulli på sibylla för att käka och efter de släppte hon av mig hemma. Jag snabb duschade, mötte Lina och sen Matilda för naturkunskaps plugg. Efter drygt en och en halvtimme var vi klar och under den tiden hann vi också äta lite ben&jerry, prata, skratta och Matilda hann även dra hem. Nu sitter jag och Lina i min säng med varsin dator och skriver, hehe. Nä, men nu tänker vi faktiskt hitta på något spännande! Senare ska jag hinna läsa några sidor ur NK-boken eftersom ett prov väntar på mig imorgon! Ska även försöka somna relativt tidigt så jag orkar upp imorgon när klockan ringer 06.40. Pussgodnatt säger jag redan nu.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback