godmorgon lördag.



Igår hade jag skola som vanligt, hade matteprov på morgonen och såklart fick jag ett F.. Svin kul! Hade sen två timmars hål innan spanskan började, men for istället hem. Slängde i mig en huvudvärks tablett innan jag bytte om till varma kläder och vandrade till Lina. Vi satt oss på skotern och guppade till Sandviken där Hanna väntade. En tur till dundret och vi begav oss till Lina igen. For med mamma och handlade innan vi sen for till mormor och käkade middag. Jag for hem, duschade, bytte om och gick sen vidare för en lugn kväll med en fin vän. Somnade helt utslagen i sängen kring ett och har alldeles nyss vaknat. Nu tänker jag käka frulle, duscha och sen hitta på något med Linda. Ha en bra lördag, puss!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback