fint väder och fina dagar.

Började morgonen med ett samtal från Lina. Steg upp ur sängen och hoppade i varma kläder, knallade sen till mormor och sen vidare till  Lina och vi satte oss på skotern och for iväg för att tanka och sen möta upp ett litet gäng i Sandviken, innan vi for iväg på andra äventyr. Tre timmar senare körde vi in på Linas gård igen. Knallade hem och hoppade in i en varm dusch, hann knappt komma ut ur duschen innan de knackade på dörren och jag fick ett litet besök. Vi kollade film och bara pratade. Nu har jag intagit sängläge och där tänker jag ligga resten av kvällen tillsammans med min snoriga näsa, en godispåse och min onda kropp! Kan säga att jag har ont i varenda liten kroppsdel efter dom har två dagarna på skoterleden. Äsch, det var de värt! Pusspuss och godnatt.
mysigt

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback