tonight.

Ingenting blev som det skulle, istället har jag hängt här hemma hela kvällen. Myst framför tvn med chips och dipp, lagat middag och sprungit runt med mina duntofflor. Imorgon då blir det inget slöande! Ska hinna med det ena och det andra. Springa en vända på stan med Julia, städa, möblera och rensa alla mina lådor på allt skräp som de innehåller. Hade även tänkt rensa bland mina kläder, men det gjorde jag för inte alls länge sedan så få se om det finns något man kan kasta ut. Mitt huvud är alldeles för tungt för att vara vaken, funderar starkt på att ta en alvedon och slå igen ögonen. Så att jag blir fri från mina tankar och min hemska huvudvärk. Vill förövrig ha helg, behöver ha kul med mina vänner, komma bort från allting. Helst av allt skulle jag vilja åka bort, långt bort och bara njuta. Njuta av värmen och slippa tänka på alla bekymmer som ligger och klämmer. Jag önskar ibland att jag hade lätt att glömma. Jag menar hur svårt kan det vara egentligen? Tydligen alldeles för svårt. Äsch, men nu ska jag inte låta så himla negativ. Man lever ju bara en gång, eller är det inte så? Puss och kram, natti. 
 
Ni är så himla bra.
 
 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback