school.

Imorgon börjar skolan igen och det känns faktiskt inte så speciellt jobbigt alls. Längtar lite tills jag får tillbaka de vanliga rutinerna. Fast jag vet att jag kommer ångra mig ganska så snabbt efter ett tag, då skolarbeternas hög bara blir större och större. Mitt sommarlov har varit riktigt jäkla bra faktiskt och den här helgen har inte heller varit så dum. Igår hade jag riktigt kul med många nya och gamla ansikten. Trotts lite kaos så ordnar allt upp sig med tiden. Hoppas jag i alla fall. Efter mina tre timmar jag sovit idag, så lär jag sova sen en prinsessa. Börjar 10 imorgon, så klockan är ställd på 8, eftersom att bussen rullar förbi kring 9. Efter skolan ska jag ta en fika med mina fina och sedan ska jag ta en runda på gymmet. Back.to.reality.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback