right back to you.

Luleå och Luleåkalaset var riktigt roligt samtidigt som det var riktigt tråkigt. Allting började så himla bra, sedan mitt i allt så blev det total kaos och sedan slutade allting så himla bra igen. Så man kan säga att helgen har varit som en berg och dalbana, allt har gått upp och ner. Men som tur har allt löst sig. Jag kom hem med minnen för livet, både bra och dåliga, nya kläder och ett revben som är halvt sönder. Men lika glad är jag ändå. Idag har jag hängt på stan med mina två favoriter. Inhandlat världens "godaste" parfym och två nya bikini överdelar. Fick även en toast från Nyfiket med mig i magen. På kvällen lagade jag och Matilda tacos hemma hos henne. Lina, Gustav och Emma kom också förbi och åt. Riktigt trevligt! Nu på kvällskvisten tog jag och Linda en lång och kall promenad. Pratade om allt mellan himmel och jord, allt bra och allt dåligt. Nu ligger jag nerbäddad under mitt varma täcke och här tänker jag stanna många, många timmar. Imorgon väntas ett nystädat rum, en mublering samt en renbäddad säng. Puss och godnatt. 
 
Fel att bli Oktober någon gång? Vill till värmen. Helst nu.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback