måndag.

Igår hängde jag med Lina, Matilda och Gustav. Vi åt chips och dipp, pratade och sedan tog vi en promenad. Härligt! Jag har vaknat för inte alls speciellt länge sedan av att byggkillarna där ute borrade utanför mitt fönster. Tur att jag iallafall inte vaknade när dom började sisådär vid sju imorse. Då hade mitt humör inte varit på topp, som det är nu. Idag är det en bra dag känns det som. Men till och med det kan ändras på bara någon sekund. Nu ska jag slänga mig i duschen och sedan ska jag ta det lugnt framför en film. Imorgon väntas åtta timmars jobb ute i Aitik. Känner mig lagomt taggad på att kliva upp halv fem.. Äsch det är ju bara några dagar, det fixar jag fint! På onsdag kommer lönen också och det känns ju inte helt fel. Cash is king!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback