lördag igår, söndag idag.

Igår diskade jag och sedan slängde jag mig i duschen, efter det åkte jag upp till fammo och faffa där jag åt två våfflor med grädde och jordgubbar. Mums! Kring sju skjutsade farfar upp mig till Malmsta och därifrån fortsatte jag, Linda och Tobbe till Tjautjas där vi kikade läget på Flottkalaset och åkte flotte hela kvällen. Vid elva började vi rulla tillbaka till Gällivare och efter ett möte av polisen, en tur i skogen och ett möte av en psyko gubbe mitt ute i skogen med en pannlampa lysande mot oss, var vi framme i stan. Åkte runt lite, stod still och pratade lite innan klockan slog halv två och jag åkte hem. Slocknade direkt i min säng och vaknade för en timme sedan. Nu ska jag ta en lång dusch och sedan försöka fortsätta få tag på Evelina, som vägrar att slå igång sin telefon. Ha de bra, puss och kram.
 
♥ på er!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback