idag har varit en bra dag.

Började dagen med en sväng på stan med mina två finisar. Sprang in och ut i affärerna tills vi blev hungriga och fortsatte till alla tiders, där vi åt en toast. Skulle sedan fara iväg och spela vollyboll, men det slutade med att jag inte kunde bestämma vad jag skulle ha på mig och stannade hemma istället haha. Linda kom till mig senare. Vi for ut en sväng och kikade läget. Lagade sedan en mysmiddag, skrattade tills tårarna rann, lyssnade på gamla låtar och bara pratade. Riktigt mysigt, ibland behöver man dagar som den här. Nu på kvällen har vi också farit ut en sväng och nu ligger jag nerbäddad i min säng. Ska måla naglarna och sedan ställa klockan på 04.30, imorgon väntas en heldag med jobb i Aitik. Jag vet en som kommer vara död!! Äsch men extra pengar är ju alltid bra. Puss och godnatt. 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback