andra skoldagen.

Idag började jag 9.50 och slutade 10, kan säga att det kändes ganska så ovärt. När jag var hemma igen kring 11, åt jag lunch och sedan tog jag en halv timmes powernap framför sjunde himlen. Gymmade med Lina och sedan for jag hem och snabbduschade innan jag gick över till Julia. Vi sprang på stan, köpte lite nötter och gjorde lite ärenden innan vi hamnade i hennes soffa. Väntade tills klockan slog 17.30 då vi vandrade mot Olles, mötte upp Fanny och åt en riktig fin middag. Har kommit hem för inte alls länge sedan. Nu hade jag tänkt ta en dusch och sedan kolla om tvn har något att erbjuda annars slår jag kanske på en liten film. Imorgon börjar jag 9, så då blir det tidig uppstigning eftersom bussen går 8.20 från mig. Kul.. Imorgon ska vi leka lekar och sedan slutar vi för dagen. Känns väl inte så himla jobbigt ändå! Ska lägga in lite bilder på datorn också. Men det får bli vid något annat tillfälle. Det är därför bloggen är lite små tråkig just nu.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback