you made it all this way.

Sitter nyduschad efter att jag varit på Sjöparken och sjungit i sisådär tre timmar. Jag har även kollat kläder, funderat och tänkt på allt möjligt. Skoldagen gick riktigt fort idag, gjorde bort samhälls uppgiften på lunchen så vi fick sluta tolv istället för halv tre. Skönt! Tog bussen till stan och tog en fika med Matilda. Pratade på runt en timma, innan jag vandrade hem och somnade på soffan. Imorgon är det en sovmorgon och ett nationellt prov som står överst på listan. Sen blir det gymmet, efter ungefär en månads uppehåll. Ska även försöka ta tag i lite plugg. Nu ska ställa klockan på halv åtta, slå igång oth och smsa med min superfina vän tills ögonen sviker! Puss.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback