valborg 2012.

Blev aldrig att jag städade i mitt rum, istället plockade jag snabbt bort alla kläder som låg på golvet och for på stan med Matilda. Kikade runt överallt och köpte mjukglass, första för i år. Helt ok! Linda och Hanna kom förbi och vi knallade runt lite innan jag och Matilda tog bussen till Lina. Mötte upp Emma och små pratade lite. Vi bestämde oss för att dra en fixning hemma hos mig innan vi sedan drog vidare till Emma S där ett gäng härliga brudar var. Vi åt tre rätters och mös på. For ut en sväng och senare hamnade jag hemma. Har nyss tvättat bort sminket och nu har jag krypit ner under täcket och här tänker jag spendera många många timmar de kan jag lugnt säga! Sov så gott, puss.

Kommentarer
matilda

jag ser ut som en köttbulle



2012-05-02 @ 17:31:45
johanna

Sluta svamla, finis!



Blogg: http://johannasofiiias.blogg.se/
2012-05-02 @ 22:15:22




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback