usch för onsdagar.

Hatar verkligen onsdagar, det är den mest segaste och tråkigaste dagen! Slutar vid fyra varje onsdag och de är så himla jobbigt. Och den här dagen har väl inte varit någon höjdare, har varit lite små irriterad och haft ont i huvudet hela dagen. Men min irritation övergick snabbt till ilska och jag orkade inte stanna i skolan längre. Farfar skjutsade hem mig och jag la mig i sängen en stund innan jag ställde mig i duschen och rensade tankarna i många, många minuter. Alldeles för många. Nu känns allt lite bättre så ska ta och skriva klart min historia tills imorgon, har nämligen seminarium. Så det vore nog bra om jag skulle börja med det där någongång. Ikväll ska jag ut och promenera med världens finaste kompis och då lär flera kilon släppa från mina axlar. Vi syns!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback