tisdag 17 april.

Två och en halv timme i skolan, skulle egentligen ta bussen hem vid elva eftersom att vi slutade. Men istället stannade jag kvar till halv två, gjorde bort några uppgifter och sen tog jag och Lina bussen hem. Har kommit hem för en stund sen, tänkte nästan ta en liten vila eftersom att ögonen håller på att slå igen. Men nej, det blir inget sovande för då vet jag hur det kommer sluta! Att jag vaknar vid sju och sen orkar jag inte kliva upp. Istället hade jag faktiskt tänkte ta en prommis, men får se hur det kommer sluta. Haha herregud, vad deppig jag verkar vara idag. Men så är det faktiskt inte, är hur glad som helst bara något trött.. Nu ska jag skicka iväg till uppgifter, äta en glass och mysa mig ner framför TVn. Sen, kan jag gå ut och gå. Men det är senare!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback