söndagsångest på hög nivå.

Har haft en sån otrolig söndagsångest idag så det finns inte, har legat i sängen, tryckte på fjärrkontrollen och bytt kanal då och då, tagit några vändor till kylen och kring fem hoppade jag faktiskt i duschen. Har varit så himla trött och seg hela dagen. Åt middag hos mommo och sen knallade jag hem, kastade mig under täcket och skrev klart min samhälls uppgift, så nu ska jag skicka in den. Helgen har varit toppen! I fredags klippte jag av mitt hår och sen hade jag lite fredagsmys med Linda och Hanna. Var hemma hos mig och bara tog det lugnt. Lördag alltså igår, for jag till Akkavaara med Lina, hennes familj och Emma. Myste på där, åkte skote och pimplade. Vädret var också på topp så det var ett riktigt stort plus i kanten. Var hemma efter fem, for snabbt hem sen till mommo där jag duschade och åt. Kring halv åtta for jag ut och gled lite bil med mamsen innan hon skjutsade mig vidare till Lina. Var där en stund innan jag, Lina, Matilda och Emma gick vidare till Emma där de var några andra fina tjejer. Hängde där en stund innan Matildas mamma hämtade oss och skjutsade mig till mormor, där jag tog en sleepover. Mysigt. Har sovit där hela helgen och man kan då inte säga att man har behövt gå hungrig, inte. Har gått runt och ätit och ätit och ätit. Nu ska jag skicka iväg samhällsen, ringa fina Lina och sen ska jag hoppa i lådan med lite Vampire Diaries för imorgon är det skolan som gäller, är taggad till...noll. Usch, är redan less! Nej, nu ska jag se det positivt. Det är ju faktiskt sommarlov om sisådär två månader. Underbart är bara förnamnet. Natti.
Gammal bild, men det gäller att bjuda på sig själv.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback