sista april.

Kom hem igår kring halv sju, åt middag med pappa innan han skjutsade hem mig. Jag slängde snabbt på mig andra kläder och åkte iväg för att spendera lite tid med en fina vän. Vi pratade i massor och fikade innan jag gick vidare till Emma och Gabbi där mamma var. Vi åkte till Coop Nära där vi handlade massa gott, for sen och fikade hos världens bästa gudmor. Vi satt där och pratade i timmar, kring halv elva bestämde vi oss för att börja fara hem. Jag slog igång Heartbreaker och den var hyfsat bra ändå! Somnade kring ett och vaknade för ett tag sen. Nu ska jag slänga mig i duschen, städa mitt rum och äta frukost. Sen ska jag ringa min fina vänner och se vad som väntar ikväll. Hoppas ni får en toppen kväll, för det ska jag ha! Puss.
bildbrist, ohja!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback