never say never.

Började dagen med en försovning, farfar skjutsade mig till skolan. Kring halv två tog jag bussen hem, mötte Linda, åt en calippo shots och bussade hem till henne. Vi var där ett tag innan vi gick vidare till min mormor där vi åt middag och klippte hår. Tog en promenad till stan där jag inhandlade en tröja och en eyeliner. Vi gick sen till mig och såklart drog jag världens vurpa, så nu är mitt knä blått. Men blått är ju snyggt..! När jag kom hem klickade jag hem två navelsmycken som lär trilla ner i brevlådan om bara någon dag och sen knallade jag vidare mot Sjöparken för att sjunga medan Linda tog bussen hem. Efter två timmars sjungande mötte jag upp Linda och vi fortsatte kvällen med massa epa-åkande. Kom hem vid tio och sen dess har jag bara hunnit duscha och haft videosamtal med Lina. Längtar redan till fredag, orkar inte med skolan och sen vill jag till Luleå. Nu ska jag gå och dricka något, borsta gaddarna och sen stänga mina blåa för en tidig uppstigning imorgon. Puss och gonatt!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback