katterjåkk.

Har haft magvärk hela dagen lång, sprungit på stan med mamsi, gymmat med Lina, bilat till stugan tre timmar, kollat fyra avsnitt Vampire diaries, ätit middag, tagit en springtur och duschat. Har alldeles nyss skickat in en jobbansökan, så nu får vi se om jag får något svar! Sitter också och dricker en cola, äter godis och skriver min samhällsuppgift. Hoppas på ett toppen väder imorgon, så man får köra mycket skoter och bara mysa. Tror att det blir en tidig kväll för mig, känner hur mina blåa bara vill stängas igen! Snart ska jag lägga undan samhällsen och läsa lite grann, har börjat läsa en bok igår för första gången på jag vet inte hur länge.. Hatar att läsa, men jag måste verkligen läsa lite då och då. Vi hörs imorgon sötisar, natti.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback