it´s fridaaaay.

Godmorgon! Igår hämtade min lilla pappa upp mig, jag övningskörde till Dokkas där jag hämtade min moppe. Hehe, ville provköra nu sådär efter vintern och allt. Körde hem den och hämtade upp Linda, vi for ut och körde ett tag innan vi hamnade i Kullen för att dricka te och fika. Efter nio åkte vi hemåt och direkt jag kom hem slocknade jag. Imorse vaknade jag vid sju av världens huvudvärk och när jag reste mig upp blev jag hur yr som helst. La mig i sängen igen och vaknade av att Matilda började ringa, klev upp och nu har jag alldeles precis duschat. Ska klä på mig, äta lite frukost, äta några alvedon och sen börja packa! Sticker till Luleå idag vid två så får hoppas att huvudvärken försvinner annars vet jag en som kommer vara små irriterad hela vägen.. Uppdateringen kommer inte vara någon höjdare, därför skriver jag när jag kommer hem istället! Ha det bra, puss och kram.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback