@instagram.

Åt middag kring sju och sen fortsatte jag med mitt pluggande. Har hunnit med att andra mitt träningsschema och skriva klart två engelska brev även skrivit några rader på min historia. Nu lämnar jag allt för idag. Kämpar med min onda mage som verkligen inte vill samarbeta med mig. Tar en alvedon, kryper ner under täcket och får en efterlängtad massage. Skönt! Jo, förresten. Har skaffat instagram idag, och gud vad roligt det är! Följ mig, jjohannasofia. Tror att jag hoppar över skolan imorgon och tar en sovmorgon till tolv då min kusin slutar. Då packar jag väskan och sticker till underbara Katterjåkk en vecka! Åh, vad roligt och skönt det ska bli att komma bort härifrån ett tag är spyless på allt just nu kan jag säga. Imorgon väntas även lite plugg innan jag sticker iväg till fjällen. Uppdaterar mer imorgon. Puss och godnatt!
Måste också säga, krya på dig bästo hoppas du blir frisk snart så vi kan ha kul! 

Kommentarer
Emma

Taaack, jag är nog frisk snart såå då får vi hitta på något när du kommer hem från stugan! Ha det såå bra, puss! <3



Blogg: http://eemmahansson.blogg.se/
2012-04-05 @ 11:13:17




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback