home sweet home.

Kom hem i fredags kväll och somnade direkt efter att jag hade tagit en varm dusch och ätit mackor. Åh, så skönt det var att somna i sin egen säng! Resan har varit riktigt rolig, trotts alla klagomål. Lägger ut bilder sen när jag flyttat över dom till datorn. Igår hängde jag med mina fina vänner, började först dagen med Lina och Matilda. Vi drog en repa på stan och åt sen frulle på alla tiders. Fortsatte sen vidare till pressbyrån och köpte godis. Matilda gick hem, jag och Lina gick till henne. Målade naglarna, pratade, käkade godis. Mamma hämtade mig och vi for på ett års kalas till Frida. Käkade sen en statiolkorv och for tillbaka till Lina. Efter några timmar kom Emmsi, och vi fortsatte ut på en prommis! Kallt som fan. Vi gick till mig, hängde här några minuter innan vi gick ut igen! Emma gick hem medan jag och Lina fortsatte till statiol, köpte chips och gick tillbaka till mig där vi stannade hela kvällen. Kring halv två for Lina hem och jag kröp ner under täcket och stängde mina blåa. Nu ska jag äta frukost, duscha, fixa mig och sen plugga lite grann. Vid fyra ska jag på middag på Forsvallen med mamsi och Tim. Mums! Sen får jag se vars vinden tar mig. Au revior!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback