godnatt.

Idag har det mest blivit en innedag, snön har vräkt ner och jag har inte sett någon skymt av solen på långa vägar. Vaknade kring tio, kollade ut genom fönstret och drog lika snabbt täcket över huvudet och sov en timme till. Har tagit det lugnt hela morgon, myst framför serier och ätit massa godis. For ut med skotern en liten sväng och tog fram pjäxorna och sen hoppade på längdskidorna efter några månaders uppehåll. Längdskidor är verkligen inte min grej, jag hatar verkligen de. Jag försöker gång på gång att åka för att jag tycker att de ser så himla roligt ut när alla andra åker, men nej det är verkligen jätte tråkigt. Kanske för att jag inte är någon höjdare på att åka och för att jag inte riktigt kan taktiken. Äsch, de där kommer aldrig vara min grej. Lika att ge upp hoppet. Nu ska jag slänga mig i duschen och packa min väska för imorgon kring elva sätter jag mig på tåget hemåt. Tur att jag har Julia som sällskap under resan, annars hade de ju blivit jäkligt långtråkigt eftersom det tar nästan tre och en halv timme att åka. Ska bli så skönt att komma hem till min säng, till fina mamma och lillebror och såklart till mina underbara vänner! Gud vad jag har saknat dom, mina fina vänner. Nej nu faktiskt skynda mig lite grann, måste ju hinna sova några timmar också! Pussnatti, vi hörs imorgon när jag kommer hem.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback