you make me smile

Godmorgon, har alldeles nyss vaknat efter en riktigt galen och härlig kväll igår. Började hemma hos Linda med henne och Hanna, vi satt och snackade och bara tog det allmänt chill. Efter åtta kom Lina och hämta upp mig, och vi hade lite idolmys med prat, skratt och lite ilska! Kring tio vandrade vi mot Julia där ett härligt gäng var, mycket skratt blev det där också! Vid tolv kilade hem till mig, och inte långt efter det stack Lina hem och jag hoppade i lådan.
Nu ska jag ta och hoppa i duschen för snart kommer pappa och hämtar mig, så sticker jag och övningskör lite smått och sen drar jag mig vidare mot byn igen! Helt ok, ändå! Eftersom jag har lite plugg att ta tag i. Två böcker att läsa ut och en historia uppgift är vad jag kommer roa mig med ikväll, usch! Men det är ett måste för min del. Men nu ska jag slänga i mig något eftersom mig mage kurrar som bara den!


puss


Kommentarer
lina

söööt brud!



Blogg: http://liinajohanssson.blogg.se/
2011-11-20 @ 17:06:10




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback