tredje november

Tänk att de redan är november, och vars är snön? Säkert någonstans men inte här i alla fall!
Igår började jag kolla en film, vilket slutade med att jag inte orkade hålla ögonen öppna så jag somnad med datorn i famnen. Vaknade efter ett tag, slog igen den, la den på golvet och sov vidare. Har sovit så himla skönt inatt att jag knappt ville kliva upp när hunden kom in väckte mig, hoppade snabbt i kläderna och släppte ut henne på gården medans jag la mig i soffan och somnade om i kanske en halv timme tills pappa kom hem från jobbet. Idag ska jag bara ta det lugnt hela dagen, för det är inte ofta jag gör det. Nog för att jag har gjort det hela den här veckan, men man måste ju passa på när man kan! Nu väntar maten, så ska springa ner och käka!

Kan tyvärr inte lägga in några bilder eftersom jag är inne på min skoldator, men ska försöka fixa någon fin liten bild.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback