Första Advent

Snöyran igår var inte direkt någon höjdare enligt mig.. och de där bandet? Förstår mig inte riktigt på människor som kan gilla att lyssna på folk som bara skriker! Efter dundret drog jag och Linda hem till henne och bara tog det lugnt, pratade och skrattade. Var hemma kring tolv då jag slog igen ögonen direkt!
Idag har det varit skyltsöndag, jag och några andra har varit runt och sjungit i olika affärer och sen har jag även hunnit springa in och ut i affärer med Hanna och Linda en snabb sväng. Fick med mig ett nagellack, en spets bustier och en present till pappa som fyller år imorgon. Nu ska jag alldeles strax sticka vidare till min mormor och käka palt sen höra av mig till två stycken finisar! puss


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback