When you get what you want, but don´t what you need.

Äntligen helg, ska bli så skönt och sova ut imorgon! Idag har jag varit i skolan en sväng, men har mått illa av den där sushin i flera dagar. Så jag gick hem. Vilade ett tag och sen käkade jag lite lunch. Tog med mig Linda på stan för att inhandla lite julklappar, så nu är två stycken bortgjorda. Bara resten kvar ;) Kom till byn kring fyra, då jag sov till sju, när pappa väckte mig och vi käkade middag. Tog sen båda skotrarna och stack ut en sväng och sen förbi Leipo och hälsade på Anders och Monika. Har alldeles nyss kollat klart baksmällan 2 och nu börjar mina ögonlock bli tunga, så ska tvätta bort sminket och borsta gaddarna sen blir det bädden för min del!
Pusspuss


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback