fjortonde december 2011

Igår var det lucia och mysigt som vanligt. Började morgonen hemma hos Emma där vi fixade håret lockigt och sedan sminkade oss lite. Kring nio började vi knalla mot heden där bussen sedan rullade vidare till LKAB där vi sjöng och åt. For sen snabbt hem och sedan till kyrkan för första föreställningen och efter den tog jag Emma under armen för att middagsdejta. Efter två föreställningar till var jag hemma och kunde lägga mig i sängen och bara ta det lugnt och andas efter dagens stress.
Imorse försov jag mig, men det spelade ändå ingen roll efter som min lärare inte heller hade kommit till skolan. Lyssnade på någon nobelpristagare i några timmar, men sov istället.. var inte direkt det intressanaste . Kom hem kring tre då stack jag och Linda till nya coop och checkade läget där, pappa kom sen och hämtade mig och vi käkade sushi! Verkligen ingen höjdare, nejnej! Övningskörde hem då jag direkt kastade mig in i datorn och gjorde klart hela engelska redovisningen tills imorgon. Nu ska jag även kasta mig in i företagsekonomi böckerna och käka en clementin. För imorgon väntas även prov.
pussgodnatt efter pluggandet såklart!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback